Wednesday, September 21, 2011

speechless wednesday !

assalamualaikum...

baru balik dr mengurus kan urusan yg tertunggak ! haha
mcm2 buat hari ni.. memandangkan kelas hr ni ptg je.. so, pg ni setle kan ! klu tak, asyik tak tenteram je rase..
pagi2 dh kene gi fakulti jumpa penyelia.. pastu amek cop lecturer utk ujrah ptptn.. kene setle cepat, klu tak habes tamat tempoh 90 hr.. haha.. alhmdllh, due2 urusan setle..

lepas tu buat urusan transfer kredit !! haduy !! mcm mane la aku leh tak transfer satu subjek lagi ??!!
dh last sem ni baru terhegeh2 !! bila dh last sem ni, pelajar kene isi borang penganugerahan pengijazahan.. so, kene la cek senarai subjek yg dh amek utk cukup kredit utk konvo nnti.. klu tak, kene la tangguh.. huhu
cek punye cek, kredit aku tak cukup rupenye.. tggl satu subjek je lg.. rupenye aku lupe nk transfer !! huhuhu
atau pn aku punye transfer tu tak sah sbb tak cukup syarat.. ntah la.. aku mmg lupe.. klu tak ckup syarat, dh lame aku amek.. emmm..

ini la cek list nye.. audit pengijazahan..

so, nk dijadikan cerita, aku n member gi la jumpe person incharge psal transfer2 ni.. slow2 talk ngan die.. pastu die ckap die tolong wat kan dlm sistem... fuh !!! alhmdllh.. lega dgr... mmg tak suke menyusah kan org.. tp ni soal hidup n mati aku ! hehe

TERIMA KASIH ABG DOLAH, NUNU, AND ANA.. sbb membantu saye dlm menjayakan urusan saye.. ^_^ hanya Tuhan saja dpt membalas jasa kalian semua.. =)

lepas sume dh setle, aku n the geng gi buat kad matric baru !! haha
muke aku takleh bla la.. mane tak nye, pakcik tu garang sgt.. mlas nk senyum..:p

**************
MY WALL OF FAME ! ^_^







3 comments:

NuruL SyuhadaH said...

ble mase tmpal2 kt dinding ni? g aritu tade pong :D

amei said...

wow.. ada gak terselit gambo aq satu.. huhu... :D
men tampal2 ekk... lawa ar beb..

wanie hasnaa said...

baru je tampal..:p