Monday, September 19, 2011

monday maniac !

assalamualaikum....

gara2 dgr citer hantu smlm, mlm td aku tdo bilik member.. takut punye pasal.. haha
skrang ni pn duk bilik die lg, sbb rumate nye (a.k.a member aku gak) balik kg.. hr ni baru die balik sini.. die kate mak ade bekal ns dagang n ayam berempah ! pergh ! mmg rezeki tuk berbuka pose nnti.. hehe
hr ni baru aku start pose 6.. so, mggu ni mmg aku pose penuh la.. takde lobang2.. hehe

SELAMAT HARI LAHIR !!
smlm hr jadi member aku (yg tumpang bilik ni la).. hehe
aku bg die kad befday je.. takde hadiah.. tak sempat nk cari.. hehe
"hadiahku adalah persahabatan kite" chewah !! ^_^

aku buat sendiri ok ! tak maen la beli2.. haha


******

skrang ni dh 3 bulan tak period !! adakah itu normal?? huhu
mula risau2 dh ni.. dulu punya la aku dtg byk takmo benti2.. skrang ni langsung takmo dtg..
firasat aku mesti psal hormon tak stabil.. klu gi jumpe doktor pn mesti ckap mcm tu.. emmm
klu tak dtg lg bulan ni, aku nekad gi jumpa pakar saket puan.. huhu

******

this is my addiction !! baru peringkat sederhana.. ^_^ 

1 comment:

NuruL SyuhadaH said...

tak payah tggu bulan ni..g jmpe doc skg jugak!huhu