Sunday, September 11, 2011

new semester, new adventure !

assalamualaikum....

yeay ! safely arrive at utm.. ^_^
smlm satu family hntr aku balik jB.. reason : nk jumpe kwn lame abh n mak kat jB ni... hehe
time tu aku kecik lagi, igt2 lupe la muka dorang.. :p
lepas angkut sume barang masuk bilik, kitorang gerak ke mutiara rini.. dekat je ngan utm..
mkn tgh hr skali kat rumah dorang.. best giler ! pakcik tu msak sup ekor n asam pedas !!! mmg my feveret ! :p
dh siap pok pek pok pek, kitorang pn balik la.. takleh lame2, sbb abh nk drive balik shah alam lg.. huhu


lepas hntr aku balik kolej balik, my family pn balik s. alam.. huhu..
aku pn mengemas la bilik.. sem ni aku duk bilik single, kolej yg same mcm sem2 lepas..=D
duk ngemas2, adik aku sms aku..

adik : lepas stgh jam atas perjalanan, tiba2 abh mencari2 anak die yg hilang.. boleh post kat fb ni..
aku : anak yg hilang tu akak ke? hahaha klaka betul.. abh mmg ade short term mmry la..

time tu aku mmg gelak gile.. abh mencari2 mane anak die sorang lagi.. padahal, baru je hntr aku ke utm.. hehehe

insyaAllah, ni la sem last aku.. harap dpt habeskan sem ni tanpa sebarang halangan yg berat2..:p
dan sem ni la kene enjoy every moment kat utm ni bersame2 kwn2 ku disini.. lepas ni ntah bile la leh jumpe kan.. masing2 dh ade perancangan masing2..

No comments: