Thursday, September 29, 2011

corBaby !

assalamualaikum....

ok, minggu ni saket perut sedunia agaknye..
mula2, bapak aku.. adek aku ckap die gi mkn soto kat ss2 shah alam tu.. blik2 terus cirit, muntah2.. haduy !
pastu, adek aku yg kecik tu plak saket.. katenye mkn karipap kat skola.. cirit n muntah2 gak..
then, member aku.. saket perut sbb angin tersekat takmo klua.. huhu
aku plak, saket perut mcm keracunan mknn, tp takde plak nk berak2.. dugaan2...
rupe2nye, aku saket perut sbb nk peod ! haha.. tak pena2 saket mcm tu.. maybe sbb dh 3 bln tak klua, amek ko ! saket nye bukan maen lg.. tak mcm senggugut pn.. :p
alhmdllh... sbb kerisauan melanda selama ini dh kurang sket.. akhirnya peod gak... tp member aku ckap, gi je la cek.. takut ade penyakit laen ke..
emmm... tgk la mcm mane..:p

kes ke-2 plak, hp aku dh bahagi 2 !!! wuwuwuwu
nk kate careless tak jugak.. haish ! mcm mane la leh jd mcm tu kan..
takpe la.. benda dh jadi.. tak perlu di kesal lg..
lame kot pkai fon tu.. sejak aku diploma lg... huhu.. mmg byk memori.. haha ^_^
wlupn fon tak secanggih mane, tp ia byk berjasa pada aku ! hehehehe

see !!?? i told u bahagi 2.. hehe
kwn aku siap ckap dpt 2 henset skali.. touch screen ngan keypad asing2.. haha

td baru gi beli hp baru.. ingt nk beli yg cikai2 je.. second hand maybe..
skali, "terbeli" yg original ! haha
ini drpd hasutan kwn2 aku la ni.. haduy! hehehe
skrang ni ngah tggu charging 8 jam.. lamenye nk tgguuuuuuuuuuuuu....... hahaha

amacam !! very the pinky2... hehe
my new baby.. samsung corby II

samsung gak aku pilih.. haha
ingt nk beli sony E.. tp tape la.. samsung pn ok what ! :D

No comments: