Tuesday, December 20, 2011

miz him like crazy !!

assalamualaikum....

ok ! saye terlalu rindukan si dia ! huhu... sbr je la... dugaan bercinta jarak jauh ! ahaks ! =.= dia ckap best bercinta jarak jauh ni, sbb boleh merasa perasaan rindu... hehe.. tp... rindu itu menyeksakan !! huhu.. sbr2.. tinggal brape hr je lagi.. pejam celik pejam celik nnti dh pn 2 taun kan?.. die kate bg die lagi dua taun, baru nak masuk meminang ! wow ! time tu aku rasekan seperti bahagianya hidup... cewah ! hehe.. 
ok, sekarang ni die kene keje mlm je.. rite now i feel like bercinta ngan mamat luar negara ! ye la, time siang die tdo aku jaga. time mlm die jaga, aku lak tdo ! bila pulak nk tanye kabar bagai ??!! =.= sbr je la....
klu time die offday, time tu la die nk rehat serehat rehat nya ! klu die rehat, maknenye die tdo je keje die.. tdo bukannye kejap2, lama nak mamp!! haha.. sbr je la....(sbr lg =.=)
aku faham keadaan die sekarang.. keje teruk2.. kene la rehat yg lama kan.. (lah sgt !! haha).. tp aku tak kisah pn.. bersabar dan bertolak ansur dlm percintaan ^_^

6 comments:

NuruL SyuhadaH said...

i miss mine too! :P

Hey Shahzan said...

tak mampu nak cakap "I miss mine too!"

wanie hasnaa said...

nurul: same2 miss ! :p
shahzan: sbr ye putera. tak lama lagi giliran anda.. :p

NuruL SyuhadaH said...

hehehe.. ijan cepat2 la carik! jgn milih cgt :P

izaqHelmy said...

mish mine too..now at penang..huhu~

Hey Shahzan said...

tak tahu la nak kata memilih ke tak..