Saturday, December 17, 2011

baru ku tau !!

assalamualaikum...

penat la buat PSM !!

so, take a rest jap.. ^_^
sambil2 rehat tu, i nk update sket me blog.. lame tak popek2.. heee
sume member2 dh risau pasal PSM masing2.. termasuk la aku ! huhu
risau klu tak dpt grad sem ni..

kepada kwn2 ku, chayok2 !!
kita boleh lakukannya !!
^_^

ni la data utk projek aku..
pening kan?? huhu
aku lagi pening utk masuk dlm coding.. aduyai..
mmg tak faham kan??
aku sorang je faham data ni..
so, tak perlu la tanye k ! haha

my project using MATLAB.. huhu
this is my first time using it.. sabar je la..
kene explore sendiri belajar benda alah ni..
alhamdulillah, naseb ade insan2 yg boleh minta tlg ajarkan.. ngeee
and saye amat2 berterima kasih kepada INTERNET !! hahaha
dia amat2 membantu saya ! ^_^

actually, aku sendiri tak faham ape projek aku.. so, takleh nk citer detail kat korang.. nnti salah info.. haha
tggu dh siap projek ni i terangkan k ! ^_^

*moga aku dapat menyiapkannya pada taun ni !! amin.....

2 comments:

amei said...

insyaAllah.. mudah mudahan frend.. aminn..

Cik Zuliana. said...

gudluck semua... :)