Wednesday, July 6, 2011

school of controversy !!

assalamualaikum.....

hye yoll!! having a fantastic wednesday?? well, i'm not!.. haha
it's the same old boring day for me.. huhu

semalam aku ngan adek aku gi skolah lame kitorang.. saje nk tgk adek aku yg last skali kawad kaki.. jumaat ni dorang ade sukan skolah.. huhu
die masuk kadet polis.. same like me!.. kadet polis rock!!.. hehe
die tukang bagi command kat platun tu.. SM tu!!.. aku lupe SM tu ape maksudnye.. haha.. tp tggi gak la pangkat tu..:D
aku ngan adek ku sorang lagi tgk je la dorang kawad ngan formasi sume.. laen bebenor time kitorang dlu.. penuh ngan DISIPLIN ok!.. haha
budak2 skrang, aku tgk takde disiplin langsung.. lawan ckap SM.. leh lak maen sms time kawad!.. adeh!! adek aku pn satu.. bukan nk marah ke ape!.. lantak le.. huhu



nak tau ape name skolah aku??
SEKOLAH MENENGAH TAMAN SRI MUDA!! sape pena dgr??.. haha
skolah tu la yg penuh ngan kontroversi2 yg panas2!..
skolah samseng la senang citer.. adeh.. pelik ngan perangai dak2 zaman skrang.. ckup kurang ajar!!
time aku dlu ade gak la budak nakal2.. tp takde la teruk sangat kot.. :p
aku bersyukur sangat2 tak jadi mcm tu... alhmdllh...

"adek2 ku sekalian, jadi la org2 yg berguna tuk masa depan
jgn la hampakan ibu bapa kite
hidup ni cume sekali
jgn nyesal tak sudah di kemudian hari
jgn lupe, Allah sentiasa melihat kite"

No comments: