Saturday, July 2, 2011

cikgu wanie wannabe!! =p

assalamualaikum...

hello my vavavum readers!!.. hehe

aku tgh kecewa skrang ni sbb tak dpt nak wat gathering ngan my frens time diploma dlu..
disebabkan perhimpunan bersih tu la.. sume takut nak klua.. parents pn tak bg klua time tu.. huhu
terpaksa la cancel perjumpaan tu.. huhu

"sori guys.. takde rezeki nak jumpa korang.. wanie dh excited nak jumpe korang..
tp nk wat cmne.. huhu
laen kali la kite jumpe ye.. dh lame tak heart to heart ngan korang..
miz u allz so much!!"

******************

ok2.. citer psal laen lak.. hehe
mggu depan aku akan jadi cikgu tusyen!!.. yeay!!.. (^_^)
actually, aku ngajar kat rumah aku je.. tuk budak2 SPM..
tahun ni adek aku SPM.. suh die ajak kwn2 die klu nak blaja skali..
aku ngaja matematik je.. coz i LOVE MATEMATIK SO MUCH!!!.. hehe
yg laen tu kureng..:p


saje je wat camtu tuk meluangkan masa cuti aku ngan benda yg berfaedah.. hehe
lagipun mmg aku suke ngaja org pn.. suke berkongsi ilmu ngan org.. buat ape nk kedekut kan?!.. =p
tapi kenapa aku tak jadi cikgu kat skolah??..
sbb aku tak suke ngaja kat skolah.. haha
dgn perangai budak2 zaman skrang ni, aku takleh nak handle dorang.. huhu


No comments: