Sunday, February 27, 2011

i'm deeply in love !!

assalamualaikum....(^_^)

rase mcm nak berkongsi dgn anda semua mcm mane saye berjumpe ngan kekasih buah hati saye.. hehehe
sebenarnye kami ni satu skul menengah.. satu kelas mase form 3.. name je satu kelas.. tp, tak pena bertegur sape pn.. haha
aku ni dlu mmg teramat2 la pemalu.. :p malu nk bercakap ngan lelaki.. haha
mase form 4, die dh pindah ke teknik.. mmg tak dgr brite psal die dh.. hehe
tp mase spm kot, ade gak contact2 ngan die.. ntah mane die dpt no fon aku ntah.. tibe2 je die msg.. haha..:p msg2 biase je la ngan die.. pastu lost contact... tp aku still simpan no die.. cume malu nak kol2 ni.. hehe
smpi aku blaja dip, aku still simpan no die.. mase sem 4 tak silap aku, aku tergerak ht nak msg die.. tp hampa, tiada balasan.. huhu
bile try2 calling2, tak dpt gak.. rupenye die dh tukar no laen.. huhu
naseb la aku ade kwn yg rapat ngan die.. die pn bg la no fon..
bile aku start2 msg ngan die, rupenye die pn mencari2 gak aku.. mane la aku menghilang.. haha
aku pena tukar no fon sblm masuk dip.. tak silap aku, aku dh bg tau die yg aku tukar no fon.. maybe, die tak dpt kot msg tu..:p
start from that, we all pn jd close.. tibe2 die luah kan yg die suke kat aku.. hehehe
malu la aku..:p aku pn ckap yg aku pn suke kat die... lepas tu terus jd couple smpi la skrang.. =)

alhmdllh.. dh nak dekat 4 taun kitorang bersame.. byk perkara dan benda yg mengajar aku menjadi matang sepanjang aku couple ni.. ni 1st time kot aku ade bF..:p
and he is my 1st love and last for me.. insyaAllah.. (^_^)
dlu aku mmg malu nak ckap ngan kaum adam, sekarang aku dh kurang malu utk bergaul ngan mereka.. hehehe
malu bertempat la.. bukan nye gedik2 ok!! :p
dlu die tau aku ni pemalu.. skrang ni bile aku dh jd berani sket, die mula cemburu.. hehe

"abg jgn jeles ok.. syg pndi bawa dri.. tak pena terlintas pn nak curang atau mendua kan abg.. luv u so much! (^_^)"

4 comments:

NuruL SyuhadaH said...

patot la jeles tp x heran..muhehe..rupenye sedang asyik3 dlmun chenta..:P

amei said...

hehe.. tetiba kompius.. ni2 cter pasal saper nih?? kerol kaa???
huhu..

Khairul Azhan said...

wow! terharu saya. tertiba menjadi lapor. luv u 2 =)

wanie hasnaa said...

nunu: hehe
mei2: mesti la kerol.. aduy..:p