Wednesday, February 2, 2011

cuti2!!

assalamualaikum....

hari ni aku dapat cuti.. yeay! :D
patutnye aku leh cuti semalam.. sbb cuti federal territory.. pastu aku mintak tukar ngan bos aku.. naseb dpt.. hehehe


mlm td dpt mkn pizza baru kat pizza hut.. nyum2!.. cedap!.. hehe
tp tu la, isi die mcm sikit jer.. haha
pastu mcm tak same jer dlm gmbr yg die tunjuk.. yg ade daging n nenas jer.. huhu
takpe la.. mkn je la..:p

semenjak praktikal ni, hubungan kekeluargaan makin rapat.. hehe
ye la, duk umah je... adik aku yg duk uitm tu pn slalu balik setiap mggu..
klu dlu, sorang kat melaka, sorang lg kat johor.. jarang kot balik umah.. hehe
tggl mak bapak aku n my lil sis je kat umah.. tu yg mak jg bby kat umah, sbg peneman katenye.. hehehe... klu tak boring duk umah sorang2.. mak aku suri rumah je...

esok, insyaAllah klu cuaca mengizinkan, kami sekeluarga nak ke Pedas.. mandi kolam air panas.. wuhuuuu!!!
best2.. hehehe
harap2 cuaca esok elok2 saje.. amin...(^_^)

2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

hehehe..i pon da rase piza baru ni aritu..cdap gak r..tp muak..mkn 2 slice je..hehe..:D

MomokNyet said...

nyam nyamm..mcm cedap..biler nak blaner? hihihi