Tuesday, November 30, 2010

pokpek2

salam..
hr ni aku dh ade kat shah alam..
kul 4 pg td smpi.. hehe
tumpang member..
tq anep!!.. (^_^)

sori i balik tergesa2..
tak sempat nak say gud bye to all my fren..
sem depan dh tak jumpe dh.. huhu
rase sedih gak..

hr ni tak watpe pn.. duk umah je..
basuh kaen aku yg se'bak' tu.. hehe
mlas nak basuh kat utm..
ade la 3 kali trip.. hehehe
habis la melambung bil air n letrik bulan ni..:p

mase duk sidai baju td, tibe2 ade van pos laju dtg..
ak dh agak dh.. mmg i punye brg.. hehe
P1 broadband yg latest tu..
hr tu dorang ade kol.. ade promotion..
utk broadband tu, bulan2 byr 30 hinggit jer!!
capasity 10 gig lak tu.. huhu
harge sebenar klu tak silap 89 inggit..
tp broadband ni bukan aku yg gune nnti..
my fwen yg gune.. so, nnti die la byr bulan2..:D


ini la broadband nye.. agak besar la gak.. hehe


takde kaitan ngan bband td.. hehe
ini pin.. aku belikan tuk my lil sis..
die tak habes2 nak bende ni.. naseb aku ternnmpk kat satu kedai ni..
so, belikan la..(^_^)


ini kek mase kitorang wat farewell party.. huhu
tak nmpk tulisan nye..
"FAREWELL PARTY DE 2010/2011"
mase ni tak ramai yg join
ade yg dh balik
ade yg bz
ntah la
kredit to me(perasan jap) n amer coz arrange benda yg tak seberapa ni
hehehe

2 comments:

Cik Zuliana. said...

alhamdulillah selamat sampai..:)
insyaAllah lepas LI kite jumpe lg eh rumate..;)terima kasih atas segalanya..
doakan perjalanan kami2 ye..~

wanie hasnaa said...

insyaAllah..
semoga perjalanan kamu semua selamat sampai n selamat pulang..(^_^)
nak ole2 tau.. hehehe