Saturday, November 27, 2010

a.p.a.2 a.j.a :D

salam..
monin sume..
pg ni aku tak tdo blik lepas sbuh.. hehe
lepas sbuh terus gi basuh baju..
jap lg my family nak dtg.. nak angkut sume brg2 aku.. huhu

mlm ni ade gathering tuk dak2 batch aku..
perjumpaan tuk kali terakhir sblm cuti sem..
coz sem depan masing2 dh prktikal.. so, 6 bulan kot tak jumpe.. huhu
tp aku jumpe paan je la sbb tempat prktkl same.. hehe

smlm aku terbaca wall fb kwn aku..
die post video citer thailand..
citer 365 wan hang ruk.. hehe
maksud nye, 365 i luv u.. agaknye kot.. hehe
best gak citer tu.. romantik sungguh!!..(^_^)
aku pn layan kat youtube smlm.. bukannye stdy.. hehe
baru episod 1 aku layan.. nak layan sume, tenet slow..
kat umah je la layan..:p


ini la pelakonnye.. cute!!


2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

besh ke citer ni ninie? nk layan gak tp xde tenet kat uma..wuwu

wanie hasnaa said...

wuwuwuw.. best gak la.. ade romantik2 sket.. hehe