Tuesday, November 18, 2014

me want to kawen!!!

assalamualaikum...

nampak sangat aku tak saba nak kawen kan?? hahaha

ya, mmg aku tak saba nak kawen. umur meningkat dah wei.. dh wajib kawen!! :p
nak kawen mmg la senang.. tp kita je yg buat ia susah..
takyah la kenduri besar2 bagai..
kalau aku, nikah and doa selamat je.. jemput sedara terdekat and bff jer.. senang.. haha
i'm just a simple girl!
bia la org nak ckap ape pn.. yg kawen nye aku, bukan dorang.. kita yg kluakan duit bagai.. fikir2 kan la..

ok, done with that kawen thing.. sabtu lepas company aku buat annual dinner.
and me is one of the committee members.
tema, Back To 90's.. so, what to wear?? =.=

so yeah, i'm wearing this. jacket and seluar pinjam kawan.. the rest is mine. haha
tq kak long for pinjam me this outfit.
kebetulan hari tu befday en adnan (our boss).. so, we celebrate la sekali.. surprise !!! (lah sgt) hahaha



dua gambar bawah ni is our committee members for this year annual dinner.. korang mmg gempak and best! terima kasih atas kerjasama anda semua.. walaupn kita kekurangan ahli, tp kita berjaya melaksanakan event dinner ni..





sekian.....

No comments: