Tuesday, December 31, 2013

it's been awhile

assalamualaikum...

ya allah.. lama nya dh tak berblogging.. huhu

mcm2 jadi dlm hidup ni..
where to start?? hehe

BFF's WEDDING
tanggal 21 Disember 2013, kawan baek ku nunu telah sah menjadi isteri kepada jejaka pilihan hati, izham.. ^_^
alhamdulillah.. semuanya berjalan dengan lancar.. sudah semestinya, aku dan rakan2 yg laen menjadi dayang2 die time wedding tu.. hehehe
terkilan sebab tak dapat tgk die nikah atas sebab2 yg tak dapat dielakkan.. tp naseb la dpt hadirkan diri time wedding...

SELAMAT PENGANTIN BARU NURUL & IZHAM
SEMOGA BERBAHAGIA HINGGA KE JANNAH!
LOVE YOU BOTH SO MUCH!





currently sedang menyiapkan guestbook mereka.. hehe.. tggu ea nunu.. :p




DINNER COMPANY
tanggal 21 Disember 2013 juga, telah berlangsungnya annual dinner company aku.. haa... sbb yg ni la aku tak dpt hadir nikah kwn baek aku ni.. kerana commitment dengan komiti dinner.. huhu..
alhamdulillah juga.. semua berjalan dengan lancar.. big boss company berpuas hati dgn dinner kali ni.. hehe
ape tugas aku dlm dinner ni?? haaa.. kene buat video montaj utk ditunjukkan kan time dinner.. dengan kepakaran yg ade, aku pn hentam je la buat video tu.. haha.. (pakar la sgt kn?..)

amacam? power tak? hahaha







DEMAM DENGGI
baru2 ni encik abg kene demam denggi.. skrang ni musim demam denggi.. maybe sbb hujan kot..
5 hari kene duk kat hospital.. alhamdulillah.. skrang die dh sihat walafiat.. terima kasih pada yg mendoakan kesihatan die.. amin... ^_^
encik abg terharu dgn pengorbananku sepanjang die saket.. baru die sedar what true love is.. hahaha.. time tu aku dh gelak2 dlm hati.. jiwang beno.. hehehe


TRIP TO KOREA!!
ini cerita belum lagi terjadi.. sbb i nak pegi time chinese new year nanti!!! tak sabaq cek nak pi!!! heeee
trip ni 5 hr 4 mlm.. and currently, korea adalah musim sejuk!! mmg kene pakai tebai2 na...


KURSUS KAHWIN
sabtu n ahad lepas aku pegi kursus kawen.. heee..
sume ckap, nk kawen dh ke??.. hahaha
kawen lambat lg dek nun.. saje pegi kursus awal2..
sbb encik abg takmo buat taun depan.. nk taun ni gak..
katenye nnti ade qiamullail bagai.. i pn tak tau sgt.. so, ikut je la kan..
kitorang amek kursus kat putrajaya.. jauh kan?? haha
sbb kt shah alam ni dh fully booked..





Last but not least, SELAMAT TAHUN BARU 2014 diucapkan !!

No comments: