Friday, January 4, 2013

dapat restu !

assalamualaikum....

patik rasa sungguh gembira hari ini!! hahaha

nk tau kenapa? jeng jeng jeng..
lepas mkn ptg td, duduk2 la lepak ngan family sambil sembang2..
tiba2 mak bukak tajuk kat abah..

mak: kerol tanye duit hantaran nak bagi brape? (sambil sengih2)
abah: (muke terkejut) haaaa.. (sambil sengih2 juge.. haha)
aku: (join sengih2 skali.. haha)
abah: ikut la mane yg die mampu...
aku: mak abah restu kan ?

so jawapannye?? tentu la my family restu!.. alhamdulillah.. sudah lame aku nk tanye psal restu mereka.. tp aku tak mampu nk tanye.. takut pn ade.. so, sudah terjawab persoalannye.. heeee.. syukur sangat2.. ^_^
lepas je conversation tu, aku terus call si dia nk bg tau berita gembira.. haha.. die paling risau klu my family tak restu pasal hubungan kitorang ni... jgn maen2 psal restu ibu bapa ni... klu tak dpt restu dorang, tak berkat hidup..

ok, itu je nak kongsi.. hehehe..
bye2.. ^_^