Friday, August 3, 2012

its TGIF !

assalamualaikum...

hye u olls!! heee.. its been long time not update me blog rite?!
bukan ape, skrang ni dh malas nk bukak blog. my lapy adek dh amek bawak gi penang.
pc kat rumah lak lembs nk mams! huhu.. tu yg malas nk update. heee
tp skrang ni i dh bole on9 24jam !! haha.
sbb ofis leh online. ngeh ngeh ngeh.. :))

skrang ni aku dh keje kat tempat baru. sblm ni keje sementara kat gudang basikal as data entry.
skrang ni dh keje sbg software consultant. ngeeee. dgr mcm best je kan? hehe
mmg best keje nye. bos pn mmg baek sesangat !
tp malang nye, hanye aku sorang je staff die. mmg forever alone la aku kat ofis. bos dh la jarang kat ofis.
tinggal la aku sorang2 kat ofis. naseb la bole online !! klu tidak, mmg mati kutu oi !
actually ofis ni just branch je. hq nye kat tempat laen.
baru 2 minggu aku keje kat sini. so far, mmg ok la.
cuma kene study sket psal akaun. sbb software yg company ni jual berkenaan akaunting n payroll.
masak la aku. dh la lemah bab akaun ! wlupn time skul dlu aku amek aliran akaun. tp still, mmg lemah ! hehe
bos ckap, dlu pn die tak tau psal akaun. tp lame2 mmg expert la ! heeeee

****

hr ni dh masuk 14 hari kita berpuasa. alhamdulillah...
esok ade program iftar bersama2 my DE UTM frens ! yeay !
tak sabar rasenye nk jumpa mereka2.. heeee

No comments: