Sunday, January 8, 2012

percaya tak ?!

assalamualaikum...

i can't believe that i did not go home for a month !! hehe
for me, it's a record though coz before this every month must go back to shah alam..

sebenarnya ade sebab kenapa aku taknak balik... bole je nak balik.. tp memikirkan pasal masalah yang timbul, tak jadi nak balik.. bukan sbb pelajaran atau ape.. just family problem.. huhuhu...

sekarang baru aku tahu, bagaimana perasaan kalau ada masalah keluarga... sebelum ni dengar dari orang laen je.. kita dengar, kita just advise, sabar je la... dugaan semua tu...
bila dah kene kat diri sendiri, mmg lemah untuk menghadapi nya ! huhu
aku lemah bila kesian kan pada org yang kita sayang.. mmg akan lemah dan akan menangis semahu-mahu nya.. kerana aku tidak dapat teman dia dikala kesusahan berlaku... aku disini pn banyak benda yang kena setle kan.. payah utk tinggalkan... mmg family lagi penting.. tp..... susah nak explain... huhuhu

aku hanya mampu berdoa dari jauh supaya tiada perkara buruk yang berlaku.. amin...


- terima kasih pada kawan2 yang memberi sokongan -

2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

xde sape ley lari dari mslh..cume stiap org tu bbeza2 mslh yg diujiolehNya.. sampai ble tanak balek uma.. 1 day u have 2.. thre are people/sum1 dat reli2 need u to be at home

wanie hasnaa said...

ya.. i know.. try to kuatkan semangat tuk balik.. huhu