Monday, June 27, 2011

holiday + holiday = no feeling!?

assalamualaikum....

hye all!! having a great day i hope..(^_^)

hari ni result dh klua.. alhmdllh.. aku pass!!.. wuhuuuu!!!
utk praktikal, result nye just pass or fail je.. no pointer.. so, pointer tuk sem ni takde la naik.. huhu
nape la takde pointer?? naik la sket pointer terkumpul tu ha.. aduy..
takpe la.. asal lulus, syukur la wani oi!.. ngeee...=p

bulan ni byk betul jemputan kenduri kawen.. tapi tak sume yg dpt gi.. =p
12.6 hr tu kawan skul aku kawen.. cantek betul die hr tu.. tak sangka, dlu time skul die agak mcm kasar sket.. jaguh sukan tu!!.. hehe.. skrang ni, ayu je aku tgk.. =)

nabila n suaminye


smlm ngan kelmarin lak, kenduri sedara blah abah.. first time aku gi kenduri ade sediakan kebab... lepas mkn ns, gi order kebab lak.. hehe
pastu ade aiskrim!!.. best betul..
skrang ni dh jd trend kat kenduri kot.. ade satu kenduri aku pegi, dorang sediakan cendol.. then, skrang ni dorang dh tak bg bunga telur, kebanyakan bg bahulu ataupn cawan yg comel2 tu.. hehe...

natasha + fayrul


nyum.. nyum... aiskrem!!..(^_^)

tgk makcik aku tu.. siap tapau 3 kebab lagi nk bwk blik.. hehehe

ni kenduri smlm.. best tmpt nye.. open air gitu.. hehe
kenduri nye kat dewan.. tp dewan ni takde dinding.. hehe.. open air stail!..=p



ade due pengantin yg bersanding.. adek bradek..


pose kat red carpet jap.. ngeee...(^_^)

ade ice sculpture lg tau!


*************

eh2.. lupe nk bg tau.. keluarga kami ade baby baru.. hehe
NIKON D3100!!! hehe
tak sangka my father akan membelinya... tq abah!!..(^_^)
bak kate kawan aku, leh buat muvi HD.. hahaha


5 comments:

NuruL SyuhadaH said...

tajuk je?

wanie hasnaa said...

hehe.. tertekan post td..:p

NuruL SyuhadaH said...

jgn lupe bwk cam tu tyme gthering nnt ye!!:P

wanie hasnaa said...

erk!!... i try k.. sbb daddy tak bg anak2 nye bwk.. klu ngan family baru leh bwk... huhuhu

NuruL SyuhadaH said...

wuwu..kite demam taw awk..:(