Sunday, January 9, 2011

semggu di mesiniaga

assalamualaikum...

semggu sudah aku berada di mesiniaga utk LI..
stakat ni alhmdllh, semuanya ok2 je..(^_^)
sv yg sporting.. best la..:D

hr slasa hr tu kitorang kene gi UM utk wat jon domain..
aku tak tau ape bende la join domain tu.. tak pena blaja kot.. huhu
dak2 sE blaja kot.. naseb la pekerja mesiniaga tu ajar dlu kat kami2 ni.. hehe
klu tak, terkontang kanting aku kat tempat tu..
patutnya semggu kene gi UM, tp hr tu kejap je siap..:D

prktkl kat sini mcm kuliah je rase.. ade kelas2 lak..
ade kuiz n exam.. huhu
bile ade projek, baru la klua outstation..
klu takde projek, kene la masuk kelas..:p

smlm baru siap kan log buk tuk semggu..
mula2 ni mmg la rajin tulis.. tgk la akan dtg nnti..
dh nak habes LI, baru terhegeh2 nak siapkan.. hehe
harap2 aku rajin update selalu.. amin...(^_^)
masing2 tak tau nak tulis mcm mane kat log buk tu..
bentuk point ke?? mcm esei ke??
aku maen tulis je..:p

ni ha logbuk aku.. skema tul ayat.. huhu