Saturday, October 16, 2010

bored+alone+home sick!!

salam..

hari ni rase sgt2 boring.. huhu
nak wat keje pn takde mud.. huhu
rumate aku takde hr ni.. tgh hr td die ade demo silat kat depan pengantin.. hehe
pastu die klua lak ngan kwn die.. tak tau gi mana..:p
rase kesunyian sgt2..
plus, pakwe aku lak wat hal.. aduy
bile msg tak blas.. ntah la..
malas nak amek port..
bz sgt ke??!!!
lantak la ko nak wat ape pn..
jgn nak ngadu ngan aku nanti!!!

mggu ni tak dpt nak blik sbb keje byk..
klu blik umah nanti bukannye nak wat keje..
duk tgk tv je nanti..:p

mggu depan adalah mggu prsentation..
yg paling menakut kan presentation PSM!!!
arrggghhhhh!!!!
harap semua nye berjalan lancar.. amin..

isnin ni adalah hr lahir ku.. hehe
dh 23 taun dh aku..
emm... umur yg sebaya ngan aku skrang ni ade yg dh kawen dh pn.. hehe
aku bile lg??..
sbr je la ye..
stdy pn lum habis lg.. tggu la habes nanti..
dh keje 2 3 taun ke.. klu ade jodoh, ade la..(^_^)

rase lame nye nak habes stdy ni..
aku nak keje.. cian kat my dad..
umur die skrang ptut dh bersara..
aku dh la anak sulung.. tp still stdy.. bile la aku lak nak blas jasa ibu bapa ku..
mak abah, tggu ye wani habes stdy..
insyaAllah, lepas wani grad, wani terus keje..(^_^)

No comments: