Friday, May 7, 2010

tik tok tik tok

hr ni aku ganti pose.. huhu
alhamdulillah, pose penuh..:p

mase klas ASP td, kepale aku saket btul..
berdenyut2 kat blah kanan.. huhu
takut bile fikirkan ade ketumbuhan ke.. huhu
mintak2 dijauhkan.. amin....

td berbuka kat restoren bibik..
mkn ns aym penyet..:p
ade member kate sedap..
tp bg aku, biase je..:p

ns ayam penyet yg aku rase paling sedap kat arab street, singapor..:p
mmg sedap giler.. ngan rempah ayam n sambal die yg super delicious..(^_^)
bile la leh dpt makan lg ye..:p

ahad ni mother's day..
aku hanya mampu ucap gune msg je.. huhu
nak kol kredit takde..
nak balik pn duit takde.. huhu
abh tak masukkan duit lg..:p

ape pn, selamat hari ibu, mak..
mak mmg ibu yg terbaek bg wanie..
membesarkan kami adik beradik dengan sabarnye..
wanie mintak maaf jika ade salah dan silap yg wat mak tersinggung or terase hati..
sayang mak sgt2..

buat mak ku yg amat ku cintai:

"Bonda,
anakanda masih memerlukan petunjuk,
ke jalan kebahagiaan,
dunia dan akhirat,
setia mengajar erti kekuatan,
restu dan doa bonda iringkan,
terima kasih atas segalanya,
jasa boda akan anakanda kenang,
kerana kau adalah ibuku..."

petikan dr iluvislam.com


selamat hari ibu kepada semua ibu2 di dunia..(^_^)

2 comments:

NuruL SyuhadaH said...

wndu kt mak..da smggu kt cni lom kol ag..:(

wanie hasnaa said...

huhu.. sok kol ye..:)